ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


بازار رسانی شبکه ای
زمان کنونی: 09-28-2025, 08:51 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: aryamehraboon
آخرین ارسال: سعید یوسفی
پاسخ:
بازدید: 2580

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امیتازات : 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازار رسانی شبکه ای
01-10-2013, 12:37 AM
ارسال: #2
RE: ...
تاثیر بحران اقتصادی بر شرکت های بازاریابی شبکه­ ای چیست؟

بدون شک اقتصاد جهان در سایه بحران اقتصادی قرار گرفته است برای مثال در اروپا، اتحادیه اروپا تمام تلاش خود را برای نجات یونان از بحران اقتصادی صرف کرده است. کشوری که در تمام عرصه­ های اقتصادی با بحران، رکود و تورم دست و پنجه نرم می ­کند.
از سال­ها پیش کارشناسان اقتصادی وقوع این بحران را پیش بینی می­ کردند. بسیاری از وجود این بحران منافع زیادی کسب کرده­ اند و بسیاری نیز متضرر شده­ اند. این بحران بسیار خطرناک است؛ اما همچنان امید به حل آن وجود دارد. از نظر فعالان در صنعت بازاریابی شبکه ­ای، چه مسائلی حائز اهمیت هستند؟ علت مطرح کردن این پرسش آن است که در نتیجه بحران مالی، بسیاری از توزیع کنندگان مجبور شدند که شغل قبلی خود را کنار بگذارند. امروزه پیدا کردن یک شغل مناسب سخت ­تر از گذشته است و به نظر می­ رسد که با توجه به بحران اقتصادی از نظر بسیاری از افراد، ایده خود اشتغالی یک ایده مناسب و منطقی است. چیزی که در مورد شرکت ­های بازاریابی شبکه­ ای جالب به نظر می­ رسد، این است که علی­رغم وضعیت بحرانی بازارهای مالی، شرکت­ های بازاریابی شبکه ­ای همچنان به رشد خود ادامه می­ دهند و ارزش سهام شرکت­ های بازاریابی شبکه­ ای به طور ثابت روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. تا قبل از این بحران سوالی که همه می­ پرسیدند، این بود که "اگر اوضاع از این بدتر شود، چه می­ شود؟" حالا سوالی که ذهن همه را به خود مشغول کرده است، این است: "تا چند وقت دیگر اوضاع بدتر از این خواهد شد؟"
خوشبختانه افرادی که در صنعت بازاریابی شبکه ­ای فعالیت می­ کنند، امیدوار هستند؛ زیرا این صنعت یکی از معدود صنایعی است که آسیب کمتری از بحران مالی دریافت کرده است و همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. اگر به این موضوع خوب فکر کنید، متوجه می­ شوید که همواره افراد زیادی می­ خواهند شغل کنونی خود را تغییر دهند یا درآمد بیشتری داشته باشند؛ اما سوالی که مطرح می­ شود، این است که: با وجود بحران اقتصادی، آیا مردم همچنان مایل به سرمایه­ گذاری پول خود در فرصت­ های شغلی یا خدمات آموزشی هستند؟ بله، پاسخ تحقیقات در این زمینه مثبت است.
با وجود این شرایط بحرانی، بسیاری از شرکت ­های بازاریابی شبکه­ ای همچنان سود درخور توجهی کسب خواهند کرد. در ماه­های اخیر، میزان فروش شرکت­ های بازاریابی شبکه ­ای، خصوصاً در بخش­ های سلامت و تناسب اندام، افزایش پیدا کرده است. بسیاری از راهبران در شرکت­ های بازاریابی شبکه­ ای همراه با هم با شرکت­ های مختلف و سازمان­های وابسته همکاری می­ کنند. میزان این همکاری­ها افزایش قابل توجهی داشته است و اگر شما با برخی از این افراد صحبت کنید، آنها این موضوع را تایید خواهند کرد. بسیاری از مردم در شرکت­ های بازاریابی شبکه ­ای دور هم جمع شده و پول خود را در این شرکت­ ها سرمایه­ گذاری می ­کنند و یا آماده سرمایه­ گذاری در شرکت هستند؛ اما مانند هر سرمایه­ گذار دیگری خواهان دریافت خدمات مطلوب و جلب اعتماد و اطمینان خود هستند. آنها ترجیح می­ دهند با افرادی کار کنند که مثلاً محصول شرکت را خریداری کرده­ اند. ارتباطی که بین شما، توزیع کنندگان احتمالی شما و مصرف کنندگان به وجود آمده است، اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. ما در اینجا به 4 نکته اشاره می ­کنیم تا شما با بکارگیری این نکات بتوانید از حجم عظیم و گسترده هجوم افراد به سمت بازاریابی شبکه­ ای بهره­ برداری مناسب را انجام دهید.

1. خودتان را جای مشتریان یا توزیع کنندگان احتمالی ­تان قرار دهید.
یکی از بزرگترین مشکلات مواجه شدن با حجم عظیم اطلاعات و گزینه­ های متعدد برای انتخاب است. با وجود هزاران نفری که در شبکه ­های اجتماعی و هرجای دیگر به خوبی کار می ­کنند، ممکن است این سوالات برای شما پیش بیاید: به چه کسی اعتماد کنم؟ کدام فرصت شغلی قانونی است؟ چه محصولاتی را باید بخرم؟ بهترین راه برای جلب اعتماد و پاسخ دادن به سوالات فوق این است که با استفاده از انواع روش­های روان­شناسی ، حقانیت نوع عملکرد ثابت و اعتماد اشخاص بدرستی جلب شود. بنابراین، به عنوان مثال اگر شخصی در صنعت بازاریابی شبکه­ ای فرد کاملاً باتجربه ای است و بخواهد فردی را به ­عنوان پشتیبان احتمالی خود انتخاب کند، چگونه می­ تواند به سوالات قبل پاسخ دهد؟ کار سختی نیست. اسم فرد یا شرکت مورد نظر را در اینترنت جستجو و به وب­ سایت شرکت­ ها مراجعه می­ کند. سپس ویدیوها و مطالب منتشر شده و گواهی نامه­ های دریافتی و نحوه بدست آوردن این گواهی­نامه­ ها و پروفایل­های شبکۀ اجتماعی و به طور کلی رزومه وی را بررسی می­ کند. همچنین تعریف و تمجیدها و انتقادهایی که مشتریان از شرکت انجام داده ­اند و جوایزی که شرکت وی از انجمن­ های تخصصی بدست آورده است، را بررسی می­ نماید. علاوه بر این موارد اطلاعات آماری بدست می ­آورد تا وضعیت کلی شرکت را برآورد کند و در نهایت تصمیم بگیرد که آیا می ­تواند اعتماد کند یا خیر، اطمینان از جهت ارائه کالاهای مجاز نیز بسیار حائز اهمیت است. این اطمینان به شخص اجازه می­ دهد تا با خیال راحت مشغول به کار شود. تمام این موارد قبل از آن­که شخص به­ صورت اختصاصی و پشت تلفن شروع به صحبت کند، اتفاق می­ افتد.
ذکر این نکته مهم این است که بسیاری از این اطلاعات را نمی­ توان در شبکه (اینترنت) پیدا کرد؛ بنابراین بسیاری از افراد تلاشی برای بدست آوردن این اطلاعات انجام نمی ­دهند.
2. تلفن را بردارید و با توزیع کننده احتمالی ­تان صحبت کنید.
حقیقت این است که اگر شخصی به دنبال یک فرصت شغلی باشد، او احتمالاً از 10 تا 40 (شاید هم بیشتر) صفحه اینترنتی که متعلق به شرکت­ ها است، بازدید می ­کند. در نهایت او با چه کسی کار خواهد کرد؟ جواب ساده است. متقاضی کار با کسی کار خواهد کرد که به تلفن او پاسخ داده و ارتباط شغلی مناسب با او برقرار می­ کند. اگر شما با توزیع کننده­ تان تماس نگیرید و ارتباط برقرار نکنید، شخص دیگری این کار را خواهد کرد. وقتی که شما با آنها ارتباط برقرار کرده و تماس می­ گیرید، شرایط و صلاحیت آنها را بررسی کنید، سوالات خاصی از آنها بپرسید و برای پاسخ دادن به سوالات به آنها کمک کنید. تصور کنید که شما نقش راهبری دارید و در مورد مراحل بعد اطلاعات لازم را در اختیار توزیع کننده قرار دهید. وقت خود را با مقایسه کردن طرح ­های بازپرداخت شرکت­ های مختلف تلف نکنید!
3. سطح معلومات خود را بالا ببرید.
روی خودتان سرمایه­ گذاری کنید. شما از این طریق به سایر افراد کمک می­ کنید تا میزان پولی که برای موفقیت نیاز دارید، را بیشتر کنند. شما باید بدانید که خودتان چگونه می­ توانید به بهترین شکل ممکن بازاریابی کنید چون اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، مردم با افراد مشارکت و همکاری می­ کنند نه با فرصت­ های شغلی. شما باید بدانید که چگونه می ­توانید تمایل افراد برای پیوستن و همکاری کردن با خودتان را افزایش دهید و همین­طور شما باید بدانید که چگونه ارتباط محکم و موثری بین فرصت شغلی و مشتریان احتمالی ­تان برقرار کنید. اگر شما به سیستم پشتیبانی قوی دسترسی ندارید، چگونه می­ توانید در برابر رقبایی که از این تکنیک­ ها و امکانات به­ صورت موثر بهره­ برداری می­ کنند، موفق باشید؟ مطمئناً نمی­ توانید در برابر آنها موفق شوید. حقیقت این است که هیچ راه میان­بری برای کمک به شما وجود ندارد. سطح معلومات خود را بالا ببرید. در غیر این صورت از رقبای تجاری خود عقب خواهید ماند.
4. ریسک پیشنهادهای خود را به حداقل ممکن برسانید.
به توزیع ­کنندگان احتمالی ­تان اجازه دهید تا محصولات­ شما را به ­صورت رایگان بررسی کنند یا آموزش رایگان در اختیار آنها قرار دهید. برای مثال به آن­ها بگویید قبل از این­که پولی که به زحمت به دست آورده ­اید را سرمایه ­گذاری کنید، من در این خصوص ویدئوهای و مطالب آموزشی رایگان در اختیار شما قرار می ­دهم. اگر توزیع­ کنندگان احتمالی­ تان از آموزش رایگان منتفع شدند، آنها احتمالاً 2 تا 3 بار یا به هر تعداد که نیاز داشته باشند از شما خرید خواهند کرد؛ زیرا آنها به این نتیجه رسیده­ اند که می­ توانند به شما اعتماد کنند و شما بهترین محصولات را در اختیار آنها قرار می­ دهید. ریسک محصولات خود را به حداقل ممکن برسانید یا آموزش رایگان در اختیار توزیع­ کنندگان احتمالی­ تان قرار دهید تا آنها راحت­ تر با شما کار کنند.


منبع : http://iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageN...ls&ID=1366
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: ... - aryamehraboon - 01-10-2013 12:37 AM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  قدمی مطمئن به‌سوی بازار کار حرفه‌ای در هوشمندسازی ساختمان Daras 0 154 05-25-2025 01:22 PM
آخرین ارسال: Daras
  فرصت سرمایه گذاری در بازار کردستان عراق eh.krd 74 20,172 01-25-2019 11:08 PM
آخرین ارسال: jamshad
  40 تومن دارم چکاری در این بازار انجام بدم بهتره؟ کمک فوری jagvar300 2 2,608 12-25-2017 02:10 AM
آخرین ارسال: اﻟﻨﺎﺯ
  کسی از شرکت های بازاریابی شبکه اطلاعی داره !؟ marjijak 11 4,472 08-11-2016 01:19 PM
آخرین ارسال: samran.raman
  پولدار شدن سریع از راه بازار یابی شبکه ای،توهم با واقعیت؟!! ali mohammady 38 11,122 08-11-2016 01:01 PM
آخرین ارسال: samran.raman
  ترفند های بازار : کلاه برداری 3ObHaN 27 6,641 08-10-2016 04:50 PM
آخرین ارسال: mahdie.sfi
  بازاریابی شبکه ای شرکت ... گستران مهدی ر 7 2,397 07-29-2016 01:35 AM
آخرین ارسال: *sinuhe*
  تحقیقات بازار سپیده امانی 2 738 07-13-2016 10:44 AM
آخرین ارسال: سپیده امانی
  پیداکردن بازار برای سنگهای قیمتی(فیروزه،عقیق و..) sokala 4 1,636 06-14-2016 12:38 AM
آخرین ارسال: سینا م
  سوال:آموزش پخش حرفه ای تراکت؛ با درآمد 1 تا 3 ملیون محمدرضا تراکت 9 4,146 05-11-2016 12:49 AM
آخرین ارسال: محمدرضا تراکت
  نفوذ در فروشگاههای زنجیره ای afshin955 4 786 10-05-2015 07:17 AM
آخرین ارسال: mohammadjafaris
  بازار مصرفی عراق ebrahim.ev 35 9,483 06-16-2015 10:35 AM
آخرین ارسال: hesaab
  بازار هوشمند mehdi098 9 1,597 12-23-2014 03:21 PM
آخرین ارسال: MultiMoney
  بازار مرزی پیرانشهر somesarah018 1 2,512 04-07-2014 10:16 AM
آخرین ارسال: somesarah018
  بازار دارایی فکری در فرا بورس مدرسی 3 1,590 10-01-2013 07:16 PM
آخرین ارسال: seraj
  ایده ای بکر برای فروش عسل khosroba 9 9,139 07-07-2013 05:27 PM
آخرین ارسال: davaran
  بازار داخلي به يك ميليون تن ورمي كمپوست نياز دارد karafarin 0 1,331 04-18-2013 12:46 PM
آخرین ارسال: karafarin
  بازار فیوچرز mir abbas 4 1,833 01-10-2013 01:04 AM
آخرین ارسال: مهدی 1

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS