ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
بازار رسانی شبکه ای زمان کنونی: 09-28-2025, 08:51 AM |
|||||||
|
بازار رسانی شبکه ای
|
01-10-2013, 12:37 AM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: ...
تاثیر بحران اقتصادی بر شرکت های بازاریابی شبکه ای چیست؟
بدون شک اقتصاد جهان در سایه بحران اقتصادی قرار گرفته است برای مثال در اروپا، اتحادیه اروپا تمام تلاش خود را برای نجات یونان از بحران اقتصادی صرف کرده است. کشوری که در تمام عرصه های اقتصادی با بحران، رکود و تورم دست و پنجه نرم می کند. از سالها پیش کارشناسان اقتصادی وقوع این بحران را پیش بینی می کردند. بسیاری از وجود این بحران منافع زیادی کسب کرده اند و بسیاری نیز متضرر شده اند. این بحران بسیار خطرناک است؛ اما همچنان امید به حل آن وجود دارد. از نظر فعالان در صنعت بازاریابی شبکه ای، چه مسائلی حائز اهمیت هستند؟ علت مطرح کردن این پرسش آن است که در نتیجه بحران مالی، بسیاری از توزیع کنندگان مجبور شدند که شغل قبلی خود را کنار بگذارند. امروزه پیدا کردن یک شغل مناسب سخت تر از گذشته است و به نظر می رسد که با توجه به بحران اقتصادی از نظر بسیاری از افراد، ایده خود اشتغالی یک ایده مناسب و منطقی است. چیزی که در مورد شرکت های بازاریابی شبکه ای جالب به نظر می رسد، این است که علیرغم وضعیت بحرانی بازارهای مالی، شرکت های بازاریابی شبکه ای همچنان به رشد خود ادامه می دهند و ارزش سهام شرکت های بازاریابی شبکه ای به طور ثابت روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. تا قبل از این بحران سوالی که همه می پرسیدند، این بود که "اگر اوضاع از این بدتر شود، چه می شود؟" حالا سوالی که ذهن همه را به خود مشغول کرده است، این است: "تا چند وقت دیگر اوضاع بدتر از این خواهد شد؟" خوشبختانه افرادی که در صنعت بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنند، امیدوار هستند؛ زیرا این صنعت یکی از معدود صنایعی است که آسیب کمتری از بحران مالی دریافت کرده است و همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. اگر به این موضوع خوب فکر کنید، متوجه می شوید که همواره افراد زیادی می خواهند شغل کنونی خود را تغییر دهند یا درآمد بیشتری داشته باشند؛ اما سوالی که مطرح می شود، این است که: با وجود بحران اقتصادی، آیا مردم همچنان مایل به سرمایه گذاری پول خود در فرصت های شغلی یا خدمات آموزشی هستند؟ بله، پاسخ تحقیقات در این زمینه مثبت است. با وجود این شرایط بحرانی، بسیاری از شرکت های بازاریابی شبکه ای همچنان سود درخور توجهی کسب خواهند کرد. در ماههای اخیر، میزان فروش شرکت های بازاریابی شبکه ای، خصوصاً در بخش های سلامت و تناسب اندام، افزایش پیدا کرده است. بسیاری از راهبران در شرکت های بازاریابی شبکه ای همراه با هم با شرکت های مختلف و سازمانهای وابسته همکاری می کنند. میزان این همکاریها افزایش قابل توجهی داشته است و اگر شما با برخی از این افراد صحبت کنید، آنها این موضوع را تایید خواهند کرد. بسیاری از مردم در شرکت های بازاریابی شبکه ای دور هم جمع شده و پول خود را در این شرکت ها سرمایه گذاری می کنند و یا آماده سرمایه گذاری در شرکت هستند؛ اما مانند هر سرمایه گذار دیگری خواهان دریافت خدمات مطلوب و جلب اعتماد و اطمینان خود هستند. آنها ترجیح می دهند با افرادی کار کنند که مثلاً محصول شرکت را خریداری کرده اند. ارتباطی که بین شما، توزیع کنندگان احتمالی شما و مصرف کنندگان به وجود آمده است، اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. ما در اینجا به 4 نکته اشاره می کنیم تا شما با بکارگیری این نکات بتوانید از حجم عظیم و گسترده هجوم افراد به سمت بازاریابی شبکه ای بهره برداری مناسب را انجام دهید. 1. خودتان را جای مشتریان یا توزیع کنندگان احتمالی تان قرار دهید. یکی از بزرگترین مشکلات مواجه شدن با حجم عظیم اطلاعات و گزینه های متعدد برای انتخاب است. با وجود هزاران نفری که در شبکه های اجتماعی و هرجای دیگر به خوبی کار می کنند، ممکن است این سوالات برای شما پیش بیاید: به چه کسی اعتماد کنم؟ کدام فرصت شغلی قانونی است؟ چه محصولاتی را باید بخرم؟ بهترین راه برای جلب اعتماد و پاسخ دادن به سوالات فوق این است که با استفاده از انواع روشهای روانشناسی ، حقانیت نوع عملکرد ثابت و اعتماد اشخاص بدرستی جلب شود. بنابراین، به عنوان مثال اگر شخصی در صنعت بازاریابی شبکه ای فرد کاملاً باتجربه ای است و بخواهد فردی را به عنوان پشتیبان احتمالی خود انتخاب کند، چگونه می تواند به سوالات قبل پاسخ دهد؟ کار سختی نیست. اسم فرد یا شرکت مورد نظر را در اینترنت جستجو و به وب سایت شرکت ها مراجعه می کند. سپس ویدیوها و مطالب منتشر شده و گواهی نامه های دریافتی و نحوه بدست آوردن این گواهینامه ها و پروفایلهای شبکۀ اجتماعی و به طور کلی رزومه وی را بررسی می کند. همچنین تعریف و تمجیدها و انتقادهایی که مشتریان از شرکت انجام داده اند و جوایزی که شرکت وی از انجمن های تخصصی بدست آورده است، را بررسی می نماید. علاوه بر این موارد اطلاعات آماری بدست می آورد تا وضعیت کلی شرکت را برآورد کند و در نهایت تصمیم بگیرد که آیا می تواند اعتماد کند یا خیر، اطمینان از جهت ارائه کالاهای مجاز نیز بسیار حائز اهمیت است. این اطمینان به شخص اجازه می دهد تا با خیال راحت مشغول به کار شود. تمام این موارد قبل از آنکه شخص به صورت اختصاصی و پشت تلفن شروع به صحبت کند، اتفاق می افتد. ذکر این نکته مهم این است که بسیاری از این اطلاعات را نمی توان در شبکه (اینترنت) پیدا کرد؛ بنابراین بسیاری از افراد تلاشی برای بدست آوردن این اطلاعات انجام نمی دهند. 2. تلفن را بردارید و با توزیع کننده احتمالی تان صحبت کنید. حقیقت این است که اگر شخصی به دنبال یک فرصت شغلی باشد، او احتمالاً از 10 تا 40 (شاید هم بیشتر) صفحه اینترنتی که متعلق به شرکت ها است، بازدید می کند. در نهایت او با چه کسی کار خواهد کرد؟ جواب ساده است. متقاضی کار با کسی کار خواهد کرد که به تلفن او پاسخ داده و ارتباط شغلی مناسب با او برقرار می کند. اگر شما با توزیع کننده تان تماس نگیرید و ارتباط برقرار نکنید، شخص دیگری این کار را خواهد کرد. وقتی که شما با آنها ارتباط برقرار کرده و تماس می گیرید، شرایط و صلاحیت آنها را بررسی کنید، سوالات خاصی از آنها بپرسید و برای پاسخ دادن به سوالات به آنها کمک کنید. تصور کنید که شما نقش راهبری دارید و در مورد مراحل بعد اطلاعات لازم را در اختیار توزیع کننده قرار دهید. وقت خود را با مقایسه کردن طرح های بازپرداخت شرکت های مختلف تلف نکنید! 3. سطح معلومات خود را بالا ببرید. روی خودتان سرمایه گذاری کنید. شما از این طریق به سایر افراد کمک می کنید تا میزان پولی که برای موفقیت نیاز دارید، را بیشتر کنند. شما باید بدانید که خودتان چگونه می توانید به بهترین شکل ممکن بازاریابی کنید چون اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، مردم با افراد مشارکت و همکاری می کنند نه با فرصت های شغلی. شما باید بدانید که چگونه می توانید تمایل افراد برای پیوستن و همکاری کردن با خودتان را افزایش دهید و همینطور شما باید بدانید که چگونه ارتباط محکم و موثری بین فرصت شغلی و مشتریان احتمالی تان برقرار کنید. اگر شما به سیستم پشتیبانی قوی دسترسی ندارید، چگونه می توانید در برابر رقبایی که از این تکنیک ها و امکانات به صورت موثر بهره برداری می کنند، موفق باشید؟ مطمئناً نمی توانید در برابر آنها موفق شوید. حقیقت این است که هیچ راه میانبری برای کمک به شما وجود ندارد. سطح معلومات خود را بالا ببرید. در غیر این صورت از رقبای تجاری خود عقب خواهید ماند. 4. ریسک پیشنهادهای خود را به حداقل ممکن برسانید. به توزیع کنندگان احتمالی تان اجازه دهید تا محصولات شما را به صورت رایگان بررسی کنند یا آموزش رایگان در اختیار آنها قرار دهید. برای مثال به آنها بگویید قبل از اینکه پولی که به زحمت به دست آورده اید را سرمایه گذاری کنید، من در این خصوص ویدئوهای و مطالب آموزشی رایگان در اختیار شما قرار می دهم. اگر توزیع کنندگان احتمالی تان از آموزش رایگان منتفع شدند، آنها احتمالاً 2 تا 3 بار یا به هر تعداد که نیاز داشته باشند از شما خرید خواهند کرد؛ زیرا آنها به این نتیجه رسیده اند که می توانند به شما اعتماد کنند و شما بهترین محصولات را در اختیار آنها قرار می دهید. ریسک محصولات خود را به حداقل ممکن برسانید یا آموزش رایگان در اختیار توزیع کنندگان احتمالی تان قرار دهید تا آنها راحت تر با شما کار کنند. منبع : http://iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageN...ls&ID=1366 |
|||
|
پیام های داخل این موضوع |
بازار رسانی شبکه ای - aryamehraboon - 01-09-2013, 04:09 PM
RE: ... - aryamehraboon - 01-10-2013 12:37 AM
RE: بازار رسانی شبکه ای - aryamehraboon - 01-10-2013, 04:43 PM
RE: بازار رسانی شبکه ای - ناصر صادقی - 01-10-2013, 09:11 PM
RE: بازار رسانی شبکه ای - aryamehraboon - 01-10-2013, 09:18 PM
RE: بازار رسانی شبکه ای - ناصر صادقی - 01-12-2013, 10:40 AM
RE: بازار رسانی شبکه ای - aryamehraboon - 01-12-2013, 03:43 PM
RE: بازار رسانی شبکه ای - aryamehraboon - 04-05-2013, 03:00 PM
RE: بازار رسانی شبکه ای - سعید یوسفی - 04-05-2013, 03:09 PM
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
قدمی مطمئن بهسوی بازار کار حرفهای در هوشمندسازی ساختمان | Daras | 0 | 154 |
05-25-2025 01:22 PM آخرین ارسال: Daras |
|
فرصت سرمایه گذاری در بازار کردستان عراق | eh.krd | 74 | 20,172 |
01-25-2019 11:08 PM آخرین ارسال: jamshad |
|
40 تومن دارم چکاری در این بازار انجام بدم بهتره؟ کمک فوری | jagvar300 | 2 | 2,608 |
12-25-2017 02:10 AM آخرین ارسال: اﻟﻨﺎﺯ |
|
کسی از شرکت های بازاریابی شبکه اطلاعی داره !؟ | marjijak | 11 | 4,472 |
08-11-2016 01:19 PM آخرین ارسال: samran.raman |
|
پولدار شدن سریع از راه بازار یابی شبکه ای،توهم با واقعیت؟!! | ali mohammady | 38 | 11,122 |
08-11-2016 01:01 PM آخرین ارسال: samran.raman |
|
ترفند های بازار : کلاه برداری | 3ObHaN | 27 | 6,641 |
08-10-2016 04:50 PM آخرین ارسال: mahdie.sfi |
|
بازاریابی شبکه ای شرکت ... گستران | مهدی ر | 7 | 2,397 |
07-29-2016 01:35 AM آخرین ارسال: *sinuhe* |
|
تحقیقات بازار | سپیده امانی | 2 | 738 |
07-13-2016 10:44 AM آخرین ارسال: سپیده امانی |
|
پیداکردن بازار برای سنگهای قیمتی(فیروزه،عقیق و..) | sokala | 4 | 1,636 |
06-14-2016 12:38 AM آخرین ارسال: سینا م |
|
سوال:آموزش پخش حرفه ای تراکت؛ با درآمد 1 تا 3 ملیون | محمدرضا تراکت | 9 | 4,146 |
05-11-2016 12:49 AM آخرین ارسال: محمدرضا تراکت |
|
نفوذ در فروشگاههای زنجیره ای | afshin955 | 4 | 786 |
10-05-2015 07:17 AM آخرین ارسال: mohammadjafaris |
|
بازار مصرفی عراق | ebrahim.ev | 35 | 9,483 |
06-16-2015 10:35 AM آخرین ارسال: hesaab |
|
بازار هوشمند | mehdi098 | 9 | 1,597 |
12-23-2014 03:21 PM آخرین ارسال: MultiMoney |
|
بازار مرزی پیرانشهر | somesarah018 | 1 | 2,512 |
04-07-2014 10:16 AM آخرین ارسال: somesarah018 |
|
بازار دارایی فکری در فرا بورس | مدرسی | 3 | 1,590 |
10-01-2013 07:16 PM آخرین ارسال: seraj |
|
ایده ای بکر برای فروش عسل | khosroba | 9 | 9,139 |
07-07-2013 05:27 PM آخرین ارسال: davaran |
|
بازار داخلي به يك ميليون تن ورمي كمپوست نياز دارد | karafarin | 0 | 1,331 |
04-18-2013 12:46 PM آخرین ارسال: karafarin |
|
بازار فیوچرز | mir abbas | 4 | 1,833 |
01-10-2013 01:04 AM آخرین ارسال: مهدی 1 |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: