ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


هدف گم شده. شما ندیدید؟
زمان کنونی: 09-27-2025, 04:06 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: jahanagahi
آخرین ارسال: arsho
پاسخ:
بازدید: 6604

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 18 رأی - میانگین امیتازات : 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هدف گم شده. شما ندیدید؟
01-07-2013, 04:08 PM
ارسال: #7
RE: هدف گم شده. شما ندیدید؟
با اجازه از استاد عزیز:
هدف گم نشده ... من هنوز هدفی برای خودم پیدا نکردم که بخواهم گم کنم .
من در حال حاضر هدف را گذاشته ام یه میلیارد تومان که در حساب بانکی ام باشد اما وقعا این عدد واقعی است؟ آیا با رسیدن به یک میلیارد من به هدفم رسیده ام ؟
من فکر کنم خیلی از دوستان در هدف گذاری درست عمل نمی کنند .
شخصی مرتب از خدا تقاضا میکرد که در قرعه کشی برنده شود و هر روز خاضعانه التماس میکرد شبی به خواب دید که خداوند به او می گوید : بنده من یک بار در قرعه کشی شرکت کن تا من برنده ات کنم
میخندیم ولی باور کنید فکر ما ( البته من ) همینطور است .
اینکه فقط بگوییم اهدافمان مکتوب باشد تا به آن برسیم چاشنی معجزه را هم نیاز دارد
تعيين هدف يكي از اساسي ترين مراحل ثروتمند شدن است. اما نکته این جاست که خیلی از ما نمی دانیم چه هدفی داریم و یا اینکه چطور هدف گذاری کنیم و چه نتیجه ای میخاییم از هدف بگیریم
بنابراین من در اینجا ويژگيهاي هدف گذاري خوب رو میگم تا دوستان استفاده کنن
1- واقع بينانه، دردسترس، امكان پذير درعين حال چالشگر و قابل رشد باشد یعنی با توجه به امکانات و توانایی های من ساخته بشن اگه غیر از این باشه میشه تخیل ( بنابریان یه نگاه درست روی وضعیت فعلی تون داشته باشین و با توجه به اون هدف گذاری کنین )
2-در يك تاريخ معين تكميل شود؛
3- معني دار و مناسب باشد؛
4- نتايج قابل اندازه گيري داشته باشد؛
5- منعطف بوده و بيش از يك روش براي دستيابي داشته باشد؛
6- واضح، معين و قابل فهم باشد.
اگر متاهل هستید و یا بچه هایی دارین که نظرتون هست که مشارکت کنن حتما و حتما و حتما :
هدف گذاری تون با مشارکت اونها باشه
براشون قابل فهم و قابل قبول باشه
براشون سودمند باشه
حالا باید مراحل زیر رو طی کنید :
بگید که نیازهاتون چیه که قراره برای رسیدن به اونها هدف گذاری کنید ( مثلن بگید با یک میلیارد تومن میخوایید چیکار کنین )
چه مشکلاتی ممکنه سر راهتون قرار بگیره
چه کارهایی رو میخواهید برای رسیدن به هدف انجام بدین و چه زمانی ( به ترتیب ) و چه کسی قراره اون کار رو انجام بده اگه کار رو قراره کس دیگه ای انجام بده مطمئن بشید که انجام میده ( مثلن نگید خب مردم میخرن دیگه ببینید اگه خودتون بودید میخریدید و از چن تا از مردم هم سوال کنید )
کی انجام بده و چگونه انجام شدن رو حتمن مکتوب کنین
نتیجه کار رو مشخص کنید هدف باید بتونه نتیجه رو تامین کنه
هدف و نتیجه رو از هم متمایز کنید این دو تا رو با هم قاطی نکنین خواهشا
مثلن هدف رسیدن به یک میلیارد و نتیجه توانایی خریدن یه حونه 300 متریه
اگه محاسباتتون دقیق نباشه موقعی که شما به یک میلیارد میرسین ممکنه خونه مورد نظر دو میلیارد شده باشه ها
شرایط همیشه ثابت نیستن مشخص کنید اگه شرایط تغییر کرد چیکار کنیم این برمی گرده به سایر برنامه های شما ( که ممکنه توش اختیار داشته باشین ) و یا شرایط بیرونی مثلن جامعه که تحت کنترل شما نیست اینا رو هم مکتوب کنین
مثلن تورم ، زلزله ، 29 سپتامبری دیگر ، خشک شدن رودخانه ای که توی برنامه میخاییم ازش آب بیاریم فوت شدن مادر بزرگ دوستمون که گفته هرچی پول بخای بهت قرض میدم و....
منابع مورد نیازتون رو بشناسید و تعیین کنید
پول ، ماشین ، افراد ،کتاب ،توانایی ، تجربه ، تخصص و.......
اگه اینا دست یافتنی نیستن راه های جایگزین رو پیدا کنید وگرنه مجبورید فتیله چراغ هدف رو پایین بکشید
محدودیتها رو شناسایی کنین همچنین تهدیدها رو . اینا هم مهمن
برنامه ریزی کنید
چه کسی ، چه کاری ؛ کجا ، و کی انجام شود اینم در نظر بگیرید که چه زمانی باید ارزیابی رو انجام بدین اوایل بهتره تو زمان های کوتاهتری ارزیابی انجام بشه تا مشکلات ریز و درشت خودشونو نشون بدن
حالا شما یه طرح تجاری شخصی دارین اگه کارای گفته شده رو کردین و بازم اعتقادتون سر جاش هست حالا شروع کنید درنگ نکنید
ارزیابی ها رو سر وقت انجام بدین اگه کاری سر موقع انجام نشده دلیلشو پیدا کنید و اگه لازمه برنامه های اینده رو اصلاح کنیند
اصلاحات رو انجام بدین ولی اینجا وقتشه که بگیم هدف رو گم نکنین

اگه درست نگا کنین این چرخه میشه
1-درک وضعیت فعلی
2-هدف گذاری
3-برنامه ریزی
4-اجرا
5-ارزیابی
چرخه ای از درک وضعیت تا رسیدن به ارزیابی وضعیت و شروعی دوباره بعد ارهر ارزیابی شما رسیدین به وضعیت فعلی قبلی البته یه پله بالاتر از قبلی
برنامه ریزیتون هر چه جزئی تر باشه کارتون سریعتره ولی اونقدر ریز نکنین که دست و پا گیر بشه
بازهم تکرار میکنم هدف با نتیجه فرق میکنه
نتیجه تغییر نمیکنه ولی هدف ممکنه در طول زمان تغییر کنه
نتیجه رو نباید فدای هدف کنیم
سعی کنید در برنامه خود از اصل ایجاد کسب استفاده کنید .
تفاوت بین کار و کسب را با وجودتان درک کنید
بدنبال ثروت واقعی باشید و نه پول
به قدرت کیهانی ایمان داشته باشید
و در آخر اینکه بزرگترین تسهیل کننده رسیدن به ثروت بخشش است بخشش گناه دیگران و آموزش راه های کسب ثروت به دیگران

توي مسير ميلياردر شدن مواظب باشيم دچار توهم نشيم ، قواعدي كه توي جامعه هست ، گاها خلاف قواعد ذهني ماست اونوقت باعث ميشه همه چي رو ببازيم
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: هدف گم شده. شما ندیدید؟ - hisabba2003 - 01-07-2013 04:08 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پولدار ها نمیخواهند شما این تجربیاتشان را راحت بدست آورید iranwebshop 0 443 12-25-2017 09:54 PM
آخرین ارسال: iranwebshop
  مهم - تقاضای مطالعه این تایپک را از شما دارم. jahanagahi 23 7,036 01-15-2013 07:32 PM
آخرین ارسال: اقاي ايـــده
  چرا در این انجمن جمع شده ایم؟ jahanagahi 0 583 12-01-2012 01:37 PM
آخرین ارسال: jahanagahi
  گذشته شما هرگز برابر با آينده تان نيست MARYAR 0 719 04-21-2012 01:06 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  به نظر شما یک میلیونر چه شخصیتی دارد؟ مهدی گل محمدی 8 2,645 06-28-2011 07:45 PM
آخرین ارسال: jahanagahi
  شادی بزرگترین ثروت شما ... کامیار کاظمی 10 3,195 06-04-2011 11:12 PM
آخرین ارسال: کامیار کاظمی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS