ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
زمان کنونی: 09-27-2025, 06:15 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: mahanteymouri
آخرین ارسال: کامران طاها
پاسخ:
بازدید: 13388

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امیتازات : 2.9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
08-31-2017, 01:29 PM
ارسال: #93
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق
تبلیغات موفق یعنی تبلیغاتی که می تواند نظر مشتری را جلب کند. تبلیغات اگر بر روی اصولی خاص انجام شود قطعا قلب مشتری را فتح می کند. در این مقاله قصد داریم تا ۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق را برای شما بگوییم. رعایت این ۹ قانون به شما کمک می کند تا بتوانید تبلیغات موفق در هر زمینه کسب و کار داشته باشید و این موضوع قطعا بر روی بازاریابی و فروش شما اثرگذار است.


۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق
۱ عنوان باید سود و بهره ای برای مشتری داشته باشد

عنوان اولین چیزی است که در یک رسانه چاپی دیده می شود پس بسیار مهم است که چیزی باشد که مشتری را جذب کند. عنوان باید برای مشتری چیزی داشته باشد که نفع خود را در آن ببیند. سود و بهره برای هر کس می تواند متفاوت باشد پس بهتر است چیزی سود باشد که برای بیشتر مشتریان سود محسوب شود. شما در ابتدا باید بازار هدف و مشتریان خود را به خوبی بشناسید و تنها در این صورت است که میتوانید عنوانی را انتخاب کنید که سود و منفعت اکثریت آنها را شامل شود.

همانطور که گفتیم عنوان اولین چیزی است که مخاطبان شما آن را میخوانند و اگر عنوان شما به اندازه کافی جذاب نباشد شما شانس چندانی برای خوانده شدن ادامه آگهی خود توسط مخاطبان نخواهید داشت. بیشتر از ۹۰% مخاطبان بعد از خواندن عنوان در مورد خواندن و یا نخواندن ادامه آگهی شما تصمیمگیری میکنند.شما برای جلب توجه مخاطبان میتوانید از واژه های قدرتمند استفاده کنید. با این کار احتمال خوانده شدن و دیده شدن اگهی شما تا حد زیادی افزایش می یابد. سعی کنید حداقل از یک واژه قدرتمند در عنوان آگهی خود استفاده کنید.

همچنینی شما باید سعی کنید که عنوان شما به صورتی باشد که بازار هدف خود را جدا کنید. این مسئله شبیه به زمانی است که شما با صدا کردن دوست خود را از بین یک جمعیت جدا میکنید. با دقت به این نکته در بخش عنوان شما این احساس را به مخاطب میدهید که اگهی دقیقاً برای او نوشته شده است. استفاده از عنوانهای گیج کننده و ابهام برانگیر را نیز فراموش کنید عنوان شما نباید جای هیچ شکی را برای خواننده باقی بگذارد و باید به صورت واضح او را برای خواندن ادامه آگهی هدایت کند.


۲ تصویر باید سود و بهره عنوان را نشان دهد


سودی که در قسمت عنوان بیان می شود باید با تصویر تبلیغات هماهنگی داشته باشد. اولین چیزی که در یک تبلیغ دیده می شود عکس تبلیغ است بنابراین عکس، مسئولیت سنگینی به عهده دارد.همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است.

همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است و مهمترین نکته نیز همین میباشد البته نکات ریز دیگری نیز در مورد عکس آگهی وجود دارد که به صورت خلاصه به انها میپردازیم. بهتر است از یک عکس بزرگ به جای چند عکس کوچک استفاده کنید چرا که این کار تاثیرپذیری آگهی شما را افزایش میدهد. اگر در زمان ارائه محصول هدیه ی رایگانی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته اید، بهتر است ان را نیز در تصویر مورد استفاده قرار دهید.


۳ پاراگراف اول ، مهمترین پاراگراف می باشد



کسی که متنی با تبلیغات موفق را می خواند، چه بخواهد و چه نخواهد، چشمش به اولین پاراگراف میافتد. اگر در پاراگراف اول مطالبی گفته شود که بتواند مشتری را جذب کند، او را برای خواندن ادامه تبلیغات ترغیب می کند.تلاش کنید پاراگراف اول تبلیغ خود تا جایی که میتوانید قوی و موثر بسازید این کار میتواند شما را به هدف نزدیک کند. شما باید در همان پاراگراف اول مشتری را غافلگیر کرده و کاری کنید که او با علاقه ادامه متن اگهی را بخواند. در عنوان شما با استفاده از کلمات جذاب مشتری را وادار کرده اید که آگهی شما را بخواند و به نوعی به او قول داده اید که این اگهی برای او مناسب میباشد. سعی کنید در پاراگراف اول اصل پیام خود را ارائه کنید و به مشتری بفهمانید که تصمیمش برای خواندن این اگهی درست بوده است.


۴ صفحه آرایی خوبی داشته باشیم



وقتی صفحه آرایی خوبی داشته باشیم یعنی کاری کرده ایم تا نوشته های تبلیغات، برای چشم خواننده، چشم نواز باشد. این کمک می کند تا خواننده ترغیب شود تا ادامه تبلیغات را بخواند. سعی کنید خودتان را به جای مخاطبان قرار دهید و چند بار آگهی را بخوانید. به این نکته توجه کنید که آیا صفحه آرایی تبلیغات شما به گونه ای است که در هنگام خواندن آن احساس راحتی کنید.

اگر شما در هنگام خواندن و مشاهده تبلیغ خود احساس راحتی نکنید مطمعن باشید بخش زیادی از مخاطبان شما نیز همین احساس را خواهند داشت و این نکته را بدانید که مخاطبان چندان برای مشاهده یک تبلیغ صبور نیستند و اگر در هنگام مشاهده ان احساس ناخوشایندی داشته باشند خیلی سریع منصرف میشوند و مشاهده تبلیغ شما را نیمه تمام رها میکنند و مطمعناً بروز چنین حالتی جزء اهداف شما قرار ندارد. یک صفحه آرایی خوب باید تر و تمیز، چشم نواز، هماهنگ با اجزای دیگر، متناسب با اجزای دیگر و دقیق باشد.


۵ همه نکات تبلیغات ، در جای مناسب خود قرار گرفته باشد

هر آگهی دارای سه بخش دارد : ابتدا، میانه، انتهانکات هر بخش باید درجای خود قرار بگیرد تا ناهماهنگی در آن ها ایجاد نشود.پیشنهاد ویژه خود را در همان ابتدا باید بگویید.مزیت های خود را در قسمت میانه تبلیغات نام ببرید.نتایج خود را در قسمت آخر تبلیغات اعلام کنید.


۶ اطلاعات کافی و لازم را به مشتری بدهید



اطلاعات داخل یک متن تبلیغات موفق باید بگونه ای باشد که بتواند خواننده را ترغیب به خرید کند. اطلاعات باید در نقش متقاعد کننده باشد. دقت داشته باشید که، اطلاعات باید دقیق و شفاف باشد. اگر به حاشیه برویم، فقط مشتری را خسته کرده ایم. یک جمله مشهور در بازاریابی وجود دارد که میگوید مزیتها را بفروشید نه مشخصات را. شما باید در متن اگهی خود بیشتر از انکه به مشخصاتی مانند مواد اولیه و پروسه ساخت و …. بپردازید باید مزیتهای محصول خود را بیان کنید. مزیتهایی مانند، قیمت مناسب، زیبایی، دوام و … البته ممکن است محصول شما دارای مشخصاتی باشد که لازم است در تبلیغات به آن بپردازید منظور ما در این بخش این است که سعی کنید بیشتر از مشخصات به مزیتهای محصول و خدمات خود بپردازید.

تبلیغات موفق


۷ متن جالب داشته باشید



وقتی یک متن به اندازه کافی جالب باشد مشتری جذب می شود تا ادامه آن را بخواند. یک فرد معمولی، تخصصی در نوشتن متن جالب ندارد ولی وقتی متنی را می خواند می تواند تشخیص دهد که این متن جالب است یا نه. می توانید متن خود را به بقیه نشان دهید تا بخوانند و نظر خود را بگویند. متن شما نباید شبیه متن گزارش به اعضای هیئت مدیره یک شرکت بزرگ باشد و نباید در این متن از اصطلاحت تخصصی تجاری استفاده کنید. بلکه باید به صورت دوستانه و عامه پسند نوشته شود. متنهای خشک و سخت باعث میشود که مخاطب از مشاهده تبلیغات شما منصرف شود چرا که درک چنین متنهایی برای مخاطبان مشکل خواهد بود. سعی کنید از پاراگرافهای کوتاه و جملات کوتاه در متن اگهی خود استفاده کنید چرا که در این صورت شانس بیشتری برای خوانده شدن خواهند داشت.

تبلیغ موفق تبلیغات اثرگذار تبلیغات خوب تبلیغات عالی


۸ متن ، قابل باور باشد




متن شما هر چه که می خواهد باشد، فقط راست باشد. مردم حرف راست را از دروغ تشخیص می دهند. این در ضمیر ناخودآگاه آن ها وجود دارد. آن چیزی که محصول یا خدمات شما می باشد را بگویید، بدون اغراق. به این نکته توجه کنید که اعتبار و صداقت خود را فدای جذابیت یک تبلیغ نکنید. اعتبار یک کسب و کار سرمایه با ارزشی است. در تبلیغات خود تا جایی که میتوانید به مزیتهای محصول و خدمات خود بپردازید و آنها را برجسته کنید اما مراقب باشید مزیتهای غیر واقعی شاید در کوتاه مدت بتواند مخاطبان را جذب کند اما زمانی که مخاطبان با واقعیت روبه رو شوند دیگر کسب و کار شما اعتباری در نزد انها نخواهد داشت. به قولی که در تبلیغات خود به مخاطبان میدهید بسیار توجه کنید. شما باید بتوانید به قول خود عمل کنید.


۹ از مشتری بخواهید تا انجامش دهد

در پایان یک تبلیغات موفق ، شما باید از مشتری بخواهید تا با شما تماس بگیرد. باید راههای بدست آوردن محصول یا خدمات خود را در اختیارش بگذارید و او را ترغیب به خرید کنید. از خواننده بخواهید تا قدم آخر که همان خرید است را بردارد. این کار می تواند یک تماس تلفنی با شما، ارسال یک پیامک، ارسال نامه پستی، ایمیل زدن، امتحان کردن از محصول و… باشد.


نتیجه گیری

۱ تبلیغات موفق اگر در جای خود و با اصول خود انجام شود، قطعا نتیجه مثبتی خواهد داشت.

۲ تبلیغات موفق را به فرد حرفه ای در این کار بسپاریم. افراد آماتور، فقط پول ما را دور می ریزند.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار) - mahanteymouri - 08-31-2017 01:29 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کسب درآمد از طریق وردپرس saeed74 0 330 05-24-2022 10:38 AM
آخرین ارسال: saeed74
  آموزش کسب درآمد از بازی لم lem-game 18 19,604 01-11-2021 04:28 PM
آخرین ارسال: Mehdi_danesh2
  دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی کسب و کار hidi 25 10,370 10-10-2018 02:26 PM
آخرین ارسال: sasannikoo
  اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما amir2244 1 604 07-27-2017 11:27 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  تکنیک های ساده برای پس انداز و کسب امنیت مالی mrghafoory 1 1,488 10-28-2016 11:31 PM
آخرین ارسال: حسین پورمتین
  سئو سایت و کسب و کار اینترنتی aliadd 0 712 09-14-2016 01:03 PM
آخرین ارسال: aliadd
Exclamation دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد(با لینک مستقیم ) saeid3030 0 1,450 06-08-2016 10:44 AM
آخرین ارسال: saeid3030
  اموزش ساخت صابون های طرح دار | کار در خانه mrghafoory 7 13,000 04-07-2016 11:31 AM
آخرین ارسال: avicenna
  شش دلیل کم بودن میزان فروش کسب و کار اینترنتی fekreabi 2 1,412 12-02-2015 02:36 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  دانلود کتاب های آموزش کسب و کار اینترنتی fekreabi 6 2,186 11-29-2015 09:03 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  RE:کلاس شروع کسب و کار کوچک ( تخصصی ) ahmad rezaee 20 6,531 10-09-2015 10:30 AM
آخرین ارسال: mardin-b
  در زمینه کسب درامد از طریق وبلاگ یا وب سایت کمک کنید farham92 10 2,490 09-11-2015 01:09 PM
آخرین ارسال: reza.rs2
  آموزش کسب درامد ارزی در منزل با روش Mining مهدی 1 145 58,828 07-04-2015 07:00 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟ karafarin 0 899 08-26-2014 06:43 PM
آخرین ارسال: karafarin
  دانلود رایگان کتاب کسب و کار موفق hidi 2 1,217 08-22-2014 01:21 PM
آخرین ارسال: hidi
  کلاس آموزش کسب و کار ویژه ( تخصصی ) ahmad rezaee 29 10,801 06-09-2014 12:05 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  سوالات من راجع به کلاس آموزش کسب و کار ahmad rezaee 54 11,390 10-20-2013 10:19 PM
آخرین ارسال: bashla
  7 روش کاهش فشار عصبی در محیط کار mrghafoory 0 577 07-02-2013 11:26 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  شراکت در کسب و کار mir abbas 19 5,083 05-06-2013 10:19 AM
آخرین ارسال: mir abbas
  راهنمای سریع و آسان برای درک امور مالی کسب و کارها karafarin 2 1,183 03-15-2013 07:51 PM
آخرین ارسال: Mrs.Seyedi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS