تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما



ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
زمان کنونی: 09-29-2025, 11:33 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: mahanteymouri
آخرین ارسال: کامران طاها
پاسخ:
بازدید: 13837

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امیتازات : 2.9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
07-26-2017, 09:56 PM
ارسال: #25
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
اصولی ترین مراحل تبلیغ حرفه ای

در این مقاله مراحل تبلیغ حرفه ای را آورده ام که دو مورد آن را در این مقاله توضیح داده ام .برای اینکه بتوانید تبلیغ نویسی کنید باید از این مراحل تبلیغ حرفه ای پیروی کنید. به این موضوع دقت کنید که ما در این گام ها فقط اطلاعات جمع می کنیم. ما تمام این اطلاعات را جمع می کنیم که همه ی آنها را به طور یکجا در کنار هم قرار دهیم. این تبلیغ نویسی در مورد کالاهای فیزیکی و خدمات .همچنین محصولات آموزشی ای است که از طریق وب می خواهید آنها را به فروش برسانید.

.تبلیغات در گوگل ،17 گام تبلیغ حرفه ای آموزش تبلیغ نویسی




۱۷ گام برای تبلیغ حرفه ای


مراحل تبلیغ حرفه ای


تحقیق در مورد رقیبان
فهرست امکانت محصول
مزایای محصول
طراحی یک پیشنهاد رد نشدنی
ضمانت قوی
عنوان جذاب
تصاویر و گرافیک حرفه ای
اولین پاراگراف
استفاده از نکات کلیدی برای حفظ دید کاربر
بزرگترین مشکل مخاطب
داستان واقعی
اثبات توانایی
جوایز و هدایا
کاهش ریسک خرید
قیمت
دعوت به خرید
فرآیند خرید


۱- تحقیق در مورد رقیبان یکی از مراحل تبلیغ حرفه ای



اولین مرحله از مراحل تبلیغ حرفه ای این است که فایل و ستونی در اکسل باز کنید و این اطلاعات را در آن یاداشت کنید. نام رقیبانتان ، نوع محصول شان، خدمات و امکانات، تخفیف ها ،و اینکه چه چیزهایی را شما ارائه می کنید که آنها ننوشته اند.و اگر آنها خدمات و محصولاتی را ارائه می کنند که شما ندارید ، شما به خدمات و محصولتان اضافه کنید.

۸۰٪تبلیغات به این گام مهم مربوط است
تحقیق کامل در مورد رقیبان
محصولات آنان
پیشنهاداتی که ارئه می کنند
قیمت
و….

تحقیق در مورد رقیبان بسیار مهم است . به عنوان مثل شما روی یک موضوع متمرکز می شوید و در سایتتان می نویسید که ما فقط این محصول را تولید می کنیم و بعد کاربران پیام می دهند که چرا می گویید فقط شما هستید؟ فلان رقیب ۵ سال این کار را انجام می دهد.

بنابراین باید تمام اطلاعات رقیبانتان حتی کسانی که به صورت آفلاین این کاررا انجام می دهندرا در فایل اکسل بنویسید.

چون مهم ترین گام :برتر نشان دادن برند خودمان نسبت به رقیبان و ارزش افزوده ای است که خدمات و محصولات ما داردکه به مشتریان می دهیم. حتی خدمات و نوع ارسالشان چیست،با چه شرایطی می دهند؟رایگان است؟ از یک حدی بیشتر است؟چه پیشنهاد هایی ارائه می دهند؟

در شریایط ویژه چه تخفیف هایی را می دهند. قیمتشان به چه شکل است و چگونه با قیمتشان بازی می کنند.

آموزش تبلیغات آموزش تبلیغات پیامگی آموزش تبلیغات در وب


۲ – فهرست امکانات محصول



امکانات محصول چیست:

مثلا می خواهید یک موبایلی را بفروشید .امکانات یا ویژگی های آن این است که دوربینش ۱۳ مگا پیکسل است، ۱۶ گیگا بایت رم دارد، ضد آب است ، مدل صفحه ال سی دی اش فلان مدل است و…

اگر محصولی را تولید کرده اید حتما امکانات محصولات مشابه را لیست کنید. به عنوان مثال ، امکانات پاوربانک : در جیب جا می شود ،۱۶ میلی آمپر است، ۲ عدد یو اس بی می خورد‌ ، ضد آب است. اگر فقط روی امکانات محصول متمرکز شوید مطمئن باشید انگیزاننده ی قوی برای خرید نیست ،و باید روی مزایای محصول متمرکز شوید.

فهرست تمامی امکانات محصول خودتان را بنویسید.
فهرست امکانات رقیبان را در آن قرار دهید.


مزایای محصول



مزایای محصولات شما در واقع نقطه قوت شما برای جذب مشتری و برتری بر رقیبانتان است. پس در ابتدا باید مزایای محصولات خود را به خوبی شناسایی کنید و در قسمت بعدی شما باید به خوبی این مزایا را در تبلیغ خود به مخاطبان معرفی کنید. این نکته را فراموش نکنید که در تبلیغات مهمترین هدف شما جلب توجه مخاطبان است پس لازم است مزایای محصول خود را طوری ارائه دهید که برای مخاطبان به راحتی قابل فهم باشد و انها بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن این مزایا را درک کنند. مزایای محصول میتواند شما را از رقیبانتان متمایز کند. اگر شما قصد تبلیغ محصولی را دارید که عده زیاد دیگری از فروشندگان نیز آن را ارائه میکنند، میتوانید برای محصول خود مزایای ایجاد کرده و آن را از محصولات مشابه فروشندگان دیگر متمایز کنید. برای مثال شما میتوانید در تبلیغ خود این نکته را قرار دهید که محصول شما در زمان بسیار کوتاهی به دست مشتریان خواهد رسید.

اس ام اس تبلیغاتی استراتژی تبلیغات چه کمکی به ما می کند؟ اصول تبلیغات
طراحی یک پیشنهاد رد نشدنی



ارائه یک پیشنهاد رد نشدنی نقش مهمی در موفقیت تبلیغ شما بازی خواهد کرد. این پیشنهاد باید به حدی جذاب باشد که مخاطب نتواند به راحتی از کنار ان عبور کند. این پیشنهاد میتواند به عنوان ستون تبلیغات شما در نظر گرفته شود. اگر پیشنهاد شما به اندازه کافی جذاب باششد مطمعن باشید مخاطبان شما را دوست خواهند داشت و تبدیل به مشتریان وفاداری برای شما خواهند شد. پیشنهاد شما در عین جذابیت باید باورپذیر بوده و به گونه ای باشد که شما بتوالنید از پس انجام آن بر بیایید.

افزایش درآمد با تبلیغات روزنامه افزایش فروش با بیلبورد تبلیغاتی
ضمانت قوی



اگر محصول شما از کیفت خوبی برخوردار است بهترین کار این است که برای آن ضمانت قوی و همچنین مراحل تبلیغ حرفه ای در نظر بگیرید. زمانی که شما در تبلیغات خود ضمانت قوی برای محصولتان ارائه دهید نشان میدهید که از کیفیت محصول خود مطمعن هستید. در واقع میتوان گفت که به نوعی شما اعتماد به نفس خود را به مخاطبان نشان میدهید. علاوه بر این ارائه ضمانت قوی میتواند شک و دودلی در مخاطبان را برای خرید محصول شما از بین ببرد و به آنها اطمینان خاطر بدهد که در صورت بروز مشکلی در محصول شما از انها حمایت خواهید کرد. متاسفانه در کشور خودمان دیده میشود که محصولاتی با ضمانت عرضه میشوند اما در صورت بروز مشکل مسئولین آن کسب و کار به بهانه های مختلف از ارائه خدمات طفره میروند. شما میتوانید با تاکید بر ضمانت قوی محصولات خود را برای مخاطبان جذابتر کنید.

افزایش فروش با تبلیغات در فرودگاهها تبلیغ حرفه ای تبلیغات حرفه ای
عنوان جذاب



بدون اغراق میتوان گفت که عنوان یکی از مهمترین بخشهای تبلیغ است. بسیاری از افراد د ابتدا به عنوان یک تبلیغ توجه میکنند و اگر به اندازه کافی جذاب نباشد بدون توجه از کنار ان عبور خواهند کرد. تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که وقتی صفحات روزنامه را ورق میزنید چه چیزی باعث میشود که شروع به خواندن یک مقاله کنید؟ بله در بسیاری از موارد این عنوان مقالات است که شما را برای خواندن انها مجاب میکند. سعی کنید عنوان شما به گونه ای انتخاب شود که بازار هدف خود را جدا کنید. مانند زمانی که در یک جمع بزرگ دوست خود را صدا میزنید. سعی کنید در عنوان تبلیغ خود یک واژه قدرتمند را قرار دهید. عنوان شما باید به خواننده بفهماند که این تبلیغ برای او سودی را به همراه خواهد داشت. همچنین باید به جنبه های گرافیکی عنوان خود نیز توجه کنید. عنوان انتخابی از طرف شما باید واضح، دقیق و قابل باور باشد. مراقب باشید چرا که شما زمان زیادی در این قسمت در اختیار ندارید و باید در چند ثانیه با یک عنوان جذاب مخاطب را مجاب کنید که به تبلیغ شما توجه کند.

ضمانت قوی مراحل تبلیغ حرفه ای ،مراحل تبلیغات
تصاویر و گرافیک



به طور معمول مخاطبان بیشتر به سمت تبلیغاتی جذب میشوند که دارای گرافیک و تصاویر بهتری باشند. گرافیک تبلیغات شما به تنهایی میتواند پیامی را به مخاطبان منتقل کند. ترکیب بندی فضای تبلیغات، تصاویر، روانشناسی رنگها و چیدمان در یک تبلیغ میتواند شخصیت کاری شما را به مخاطبان نشان دهد.
اولین پاراگراف



اولین پاراگراف نیز نقش مهمی برای تشوق مخاطب به خواندن تبلیغ شما دارد. شما موفق شده اید که با استفاده از یک عنوان جذاب مخاطب را مجاب کنید که آگهی شما را بخواند. حال وقت ان فرا رسیده است که به او اطمینان خاطر بدهید که عنوان جذاب شما واقعیت داشته است و شما به حرفی که در عنوان زده اید عمل خواهید کرد. اگر شما به این نکته توجه نکنید باید منتظر باشید که مخاطب خواندن تبلیغ شما را نصفه رها کرده و از ادامه ان منصرف شود.


نتیجه گیری



در نظر داشته باشیم که یک تبلیغ گر حرفه ای باید دارای فن بیان قوی و اعتماد به نفس بالایی باشد تا بتواند هرآنچه را که می خواهد با برقراری ارتباط موثر به مخاطب انتقال دهد. طرح ایده های نو و خلاقانه در تبلیغات حرفه ای بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا ایده های ناب می باشند که ما را از دیگر رقیبان متمایز می کنند. هرچقدر که ما از هوش تجاری بالاتری برخوردار باشیم تبلیغات موفق تری خواهیم داشت. ادامه ی مقاله ی مراحل تبلیغ حرفه ای را در مقاله ی ویژگی های تبلیغ نویسی خوب مطالعه نمایید.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار) - mahanteymouri - 07-26-2017 09:56 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کسب درآمد از طریق وردپرس saeed74 0 334 05-24-2022 10:38 AM
آخرین ارسال: saeed74
  آموزش کسب درآمد از بازی لم lem-game 18 19,611 01-11-2021 04:28 PM
آخرین ارسال: Mehdi_danesh2
  دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی کسب و کار hidi 25 10,430 10-10-2018 02:26 PM
آخرین ارسال: sasannikoo
  اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما amir2244 1 607 07-27-2017 11:27 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  تکنیک های ساده برای پس انداز و کسب امنیت مالی mrghafoory 1 1,502 10-28-2016 11:31 PM
آخرین ارسال: حسین پورمتین
  سئو سایت و کسب و کار اینترنتی aliadd 0 719 09-14-2016 01:03 PM
آخرین ارسال: aliadd
Exclamation دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد(با لینک مستقیم ) saeid3030 0 1,457 06-08-2016 10:44 AM
آخرین ارسال: saeid3030
  اموزش ساخت صابون های طرح دار | کار در خانه mrghafoory 7 13,015 04-07-2016 11:31 AM
آخرین ارسال: avicenna
  شش دلیل کم بودن میزان فروش کسب و کار اینترنتی fekreabi 2 1,420 12-02-2015 02:36 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  دانلود کتاب های آموزش کسب و کار اینترنتی fekreabi 6 2,203 11-29-2015 09:03 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  RE:کلاس شروع کسب و کار کوچک ( تخصصی ) ahmad rezaee 20 6,576 10-09-2015 10:30 AM
آخرین ارسال: mardin-b
  در زمینه کسب درامد از طریق وبلاگ یا وب سایت کمک کنید farham92 10 2,513 09-11-2015 01:09 PM
آخرین ارسال: reza.rs2
  آموزش کسب درامد ارزی در منزل با روش Mining مهدی 1 145 59,197 07-04-2015 07:00 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟ karafarin 0 903 08-26-2014 06:43 PM
آخرین ارسال: karafarin
  دانلود رایگان کتاب کسب و کار موفق hidi 2 1,221 08-22-2014 01:21 PM
آخرین ارسال: hidi
  کلاس آموزش کسب و کار ویژه ( تخصصی ) ahmad rezaee 29 10,872 06-09-2014 12:05 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  سوالات من راجع به کلاس آموزش کسب و کار ahmad rezaee 54 11,406 10-20-2013 10:19 PM
آخرین ارسال: bashla
  7 روش کاهش فشار عصبی در محیط کار mrghafoory 0 579 07-02-2013 11:26 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  شراکت در کسب و کار mir abbas 19 5,116 05-06-2013 10:19 AM
آخرین ارسال: mir abbas
  راهنمای سریع و آسان برای درک امور مالی کسب و کارها karafarin 2 1,191 03-15-2013 07:51 PM
آخرین ارسال: Mrs.Seyedi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS