ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
زمان کنونی: 09-27-2025, 12:12 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: mahanteymouri
آخرین ارسال: کامران طاها
پاسخ:
بازدید: 13345

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امیتازات : 2.9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
07-20-2017, 06:46 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 07-20-2017 06:46 PM، توسط mahanteymouri.)
ارسال: #17
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار)
کسب و کار حوله یکبار مصرف
پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 12:02
سب و کار حوله یکبار مصرف





موضوع این هفته فوت کوزه گری درباره کسب و کار حوله یکبار مصرف می باشد. کسب و کار حوله یکبار مصرف یک کار بسیار بسیار عالی با ظرفیت بسیار بالا برای کسب درآمد می باشد. قبل هرچیزی باید به شما بگم که ما سعی میکنیم که در سال ۹۶ با توجه به فرمایشات رهبر عزیزمون که سال رو سال تولید و اشتغال نامگذاری کردند ما نیز در راستای این سیاست کسب و کارهایی رو معرفی کنیم که تولیدی هستند و به تولید و اشتغال صنعت کشورمون کمک می کنند.
مزایای استفاده از حوله یک بار مصرف





پوست و مو را میتوان جزء اعضای حساس بدن انسان دانست. استفاده از حوله های یکبار مصرف در اماکن عمومی مانند آرایشگاه ها به جای حوله های چند بارمصرف یک ضرورت است. بهتر است به پوست و موی خود احترام بزارید. احتمالا شما هم نمیتوانید اطمینان داشته باشید که حوله های موجود در مکان های عمومی مانند ارایشگاها به خوبی شسته و ضد عفونی شده باشند. افراد زیادی هستند که مانند شما فکر میکنند.

این افراد دوست دارند در چنین مکانهایی از حوله ای نو و تمیز استفاده کنند که در عین این حال قرار نیست هزینه زیادی برای آن پرداخت کنند. استفاده از حوله های یکبار مصرف میتواند از ناراحتی های مربوط به پوست و مو جلوگیری کند و جایگزینی آن با حوله هایی که در مکانهای عمومی توسط چند نفر مورد استفاده قرار میگرند یک ضرورت است. پس مطمعن باشید که بازار بزرگی برای کسب و کار حوله یکبار مصرف انتظار شما را خواهد کشید.
اطلاعاتی راجب کسب و کار حوله یکبار مصرف





کسب و کار حوله یکبار مصرف سرمایه اولیه چندانی نمیخواد و شما با ۲ الی ۵ میلیون تومان میتونید این کسب و کار رو برای خودتون راه اندازی کنید. همچنین از جمله کارهایی می باشد که مکان بزرگی واسه راه انداختنش نیاز نیست و به فضای ۱۲ الی ۱۵ متر نیاز دارید.

شما با اینکار میتونید گوشه خونتون درامدزایی کنید و مشتری احتمالی شما می تونه آرایشگاههای زنونه و مردونه ، بیمارستان های خصوصی و دولتی، سالن های ورزشی، رستوران ها ، هتل ها و … ، همه اینها میتونه مشتری شما باشند.
نحوه تولید





شما برای تولید حوله های یک بار مصرف کار ساده ای رو پیش رو دارید. مواد اولیه شما برای اینکار غالباً پارچه های اسپان لس هستند. شما میتوانید ماده اولیه خود را به صورت حلقه ای تهیه کنید. این پارچه ها به صورت نبافته بوده و فاقد تار و پود میباشند. این پارچه ها دارای جذب آب مناسب بوده و میتواند بهترین گزینه برای یک حوله یک بار مصرف باشند. بعد از تهیه مواد اولیه شما باید اندازه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حوله های یک بار مصرف در اندازه های مختلفی در بازار وجود دارند و شما هم میتوانید ماده اولیه خود را به اندازه های مورد نظرتان برش دهید و سپس انها را بسته بندی کنید. به طور معمول حوله های یکبار مصرف موجود در بازار دارای بسته بندی های ساده ای هستند و شما با ارائه محصولات خود در بسته بندی های جذاب تر میتوانید شانس خود را برای کسب درامد بیشتر افزایش دهید.

سعی کنید اندازه برش های خود را با توجه به نیازهای مشتریانتان انتخاب کنیدو برای مثال اگر مشتریان شما به صور عمده آرایشگاها هستند بهتر است مواد اولیه خود را در سایز های کوچکتر برش دهید و یا در مثالی دیگر اگر مشتریان شما افرادی هستند که بعد از شنا کردن قصد دارند از این حوله ها استفاده کنند شما باید حوله هایی با سایزهای بزرگتر را به انها ارائه دهید.
راهکاری برای فروش بهتر





سعی کنید هزینه بیشتری برای بسته بندی حوله های خود انجام دهید، بسته بندی ساده برای اینکار به کسب و کار شما آسیب خواهد رسوند. این حله های در حلقه هایی با ابعاد مختلف تهیه میشه و شما کافی با توجه به ابعادی که میخواین اونها رو برش بدین و برای جاهایی که نیاز دارن آماده کنین.
میزان درآمد از این شغل





قسمت جذابی که مخاطبان ما به دنبال اون هستند میزان درآمدی است که این شغل برای آنها خواهد داشت. اگر شما در فروش خود قوی عمل کنید، کسب و کار حوله یکبار مصرف میتونه براتون روزانه از ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان درآمد داشته باشه و اگه به فکر پولدار شدن هستید خب باید کار خودتون رو گسترش بدین و قطعا درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
چطور میتونم فروش خوبی داشته باشم؟؟



همانطور که قبلا بهتون گفتم نوابغ ثروت ساز ۶ خصوصیت اصلی دارند.

این افراد اول از همه هدف رو میدونن چیه و هدفمند زندگی می کنند و واسه زندگشیون هدفگذاری میکنند.

این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و میرن به راحتی کار خودشون رو معرفی می کنند.

این افراد مهارت های ارتباط موثر رو بلندن و باهرکسی در هرجایی میتونن به راحتی ارتباط برقرار کنند و خودشون و محصولشون رو معرفی کنند.

فن بیان از ویژگی های مهم این افراده که به این فنون تسلط کافی دارند.

این افراد کاریزما و جذابیت دارند و وقتی وارد جایی میشن توجهات رو به خود جلب می کنند و در ذهن مخاطب خود تاثیر مثبت میگذارن.

در آخر این افراد فنون مذاکره رو بلدن و میدونن که در یک مذاکره چطور میتونن به موفیت برسن.

اگر شما فکر میکنید که در این شش حوزه ضعیف هستید میتونید پکیج نوابغ ثروت ساز رو تهیه کنید و خودتون رو با این ویژگی ها قوی کنین و اونوقته که میتونید هر چیزی رو به پول تبدیل کنید و ثروت خودتون رو افزایش بدید.
نوید به دوستان عزیز





به شما عزیزان این مژده رو میدم که دوتا از بچه های تیم دارن با تمام توان روی دوره کارآفرینی کار میکنن که این دوره تا پایان تیرماه آماده میشه و ما در آنجا به شما توضیح میدیم که چطور یه کسب و کار رو از پایه راه اندازی کنید و به یک کارآفرین تبدیل بشین و فوت کوزه گری هایی که برای شما ضبط میکنیم نیز مکمل همین دوره خواهد بود.

تصمیم با شماست که بلند شید و اقدام کنید.

امیدوارم هرکجا که هستید شاد و پیروز و سربلند باشید

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید.

اگر سوالی در ارتباط با این ویدئو دارید می توانید دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید.

تیم آموزشی ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، هوش مالی , ثروت , کاریزما ,فن بیان



بازاریابی چیست؟





بازاریابی چیست؟ در کشور ما بازاریابی کم اهمیت ترین شغل ممکن است;ما به شما آموزش می دهیم که واقعا بازاریابی چیست تا دید خود را باز کرده و به موضوع بهتر نگاه کنید. به عبارت بهتر به هر کسی که در هیچ جا کار نمیدهند;به اجبار برای اخرین راهکار متوسل به اگهی های استخدام بازاریابی میشود;در حقیقت اول باید پرسید که بازاریابی در ایران چه تعبیری دارد؟ بازاریابی در ایران تعریفی مشابه با سفارش گیری دارد; هر کسی که وارد این صنف میشود;تکنیکی قدیمی را برای کسب وکار پیش میگیرد وان این است:
“مخشو بزن…. بنداز بهش”

اولین چیزی که در کسب وکار سفارش گیری(وبه تعبیر بازار ایران؛بازاریابی) باید یاد گرفت;این است که هر محصولی به درد هر شخصی میخورد;فقط باید صحبت کرد و او را قانع نمود.
اما به راستی تعریف بازاریابی چیست





شناخت نیازهای یک بازار هدف معین است که با شناخت مزیتهای رقابتی انحصاری و رقابتی سازمان، ارزش بیشتری را در عرضه خود برای خریدار ترسیم مینماید.

میبینیم که در مفهوم بازاریابی;چیزی به نام اقناع به هر قیمتی وجود ندارد;و این مفهموم قبل از ورود بازاریابی مدرن به ایران; وجود داشته است و حالا با ورود این علم(تاکید میکنم مهارت بازاریابی ;کاملا مبتنی بر دانش روز جهانی و مهارتی اکتسابی است) به ایران با تلفیق ان با این روش بی پایه;حالا به افراد اموزش داده می شود به هر قیمتی که شده بتوانند مخاطب را اقناع کنند;حتی اگر این مخاطب بانویی کهنسال باشد که بازنشسته شده است;باید او را قانع کرد تا یک پزرنتر (وسیله ای برای مدیریت وارائه پاورپوینت های اموزشی) بخرد ;و اگر بازاریابی توانایی این کار رانداشته باشد;حتما استعداد این کار را ندارد! اما اشکال کار همین جاست;بازاریابی و فروش یک استعداد ذاتی است یا یک مهارت اکتسابی؟!

در بازار ما همه فکر میکنند که این استعداد ذاتی باید از طرف خداوند هدیه شده باشد و هر کسی این هدیه را نگرفته است،باید از دنیای کسب وکار خارج شود،اما به اعتقاد بزرگان بازاریابی این مهارت کاملا علمی و اکتسابی است;یا باید ان را توسط تجربه از بازار کسب کرد و یا باید پایه های ان را اموخت و با ازمون وخطا در بازار ان را عملی کرد; در حقیقت این مهارت اکتسابی از دو مولفه تشکیل شده:
۱-پایه های علمی
۲-مهارت های تجربی

اما راه قابل توصیه; اموزش دیدن از افرادی است که هردو را کنار هم دارند;و مشخصا ترجیح با مدرسینی است که بدون پایه های علمی وارد بازار شده اند و پس از ان بر حسب نیاز;پایه های علمی را بر پایه مهارت های تجربی کسب کرده اند. این مدرسین نیازهای خود را بر پایه مزیت های مهارت تجربی برطرف نموده اند;به عبارت بهتر میدانسته اند که چه می خواهند و چه نیازی دارند;سپس با تشنگی سیری ناپذیر ان را رافع نموده اند. اما واقعا این پدیده ای که به نام بازاریابی می شناسیم اگر سفارش گیری(ویزیتوری) است;بازاریابی چیست؟ برای شناخت بازاریاب باید ابتدا هرم قابلیتهای فروش مهدیدادفر و ماهان تیموری را بررسی کنیم ; و بدانیم که بازاریاب و بازاریابی چیست؟
هرم قابلیت های فروش مهدیدادفر و ماهان تیموری

ویزیتور(سفارشگیر)
فروشنده
بازاریاب
بازاریاب مشاور
مشاور مذاکره کننده

۱-ویزیتور





نخستین پله از قابلیت های فروش است:در این پله معمولا افراد از اعتبار برند استفاده میکنند و تلاش زیادی برای فروش نمی کنند; قاعدتا در این پله مهارت های زیادی نیاز نیست و به تدریج مهارت های ارتباطی به دست می اید.
۲-فروشنده





در این پله افراد کم کم;به مهارت های فروش دست یافته اند و می توانند کالاهای خود را بفروشند;به شرطی که مفهوم این تعریف را بدانند: فروش هنر منطبق کردن مزیت های رقابتی بر نیازهای مشتری است نه بر عکس!
۳-بازاریاب





در این پله افراد باید بدون اتکا به سازمان های خود با توجه بر مثلث ثروت در فروش;بتوانند که محصولات را به فروش برسانند; در حقیقت این افراد که در ششمین شغل پرطرفدار دنیا مشغول فعالیت هستند باید همانطور که از نام ان ها پیداست;بازارهای هدف خود را شناسایی کنند و یا ان ها را ایجاد نمایند!

توضیح پله های چهارم وپنجم در این مقاله جای نمیگیرد و نیازمند توضیحات مفصلی است که باید بعدا مورد بررسی قرار بگیرد.
نکاتی برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل



برقراری ارتباط





کسی که در بخش بازاریابی فعالیت میکند باید بداند که در اولین ارتباط قرار است چه اطلاعاتی را دریافت کند و همچنین باید بداند که لازم است چه اطلاعاتی را به مخاطبان خود انتقال دهد. برای مثال هدف ابتدایی در برقراری ارتباط با مخاطب میتواند درخواست از او برای برقراری یک جلسه کاری باشد و یا اینکه هدف میتواند تنها دریافت اطلاعاتی از مشتری بالقوه باشد.
کنترل زمان





بازاریاب از همان ابتدا کار و در شروع برقراری ارتباط با مخاطبان خود باید به دنبال مدیریت زمان باشد. هر چقدر که یک بازاریاب بتواند از زمانی که در اختیار دارد بهتر استفاده کند میتواند در نهایت ارتباطات مفید بیشتری را با افراد برقرار کند. استفاده بهینه از زمان و داشتن کنترل در این زمینه میتواند کمک زیادی به یک بازاریاب در راه رسیدن به هدف کند.
دقت در نحوه صحبت کردن





نحوه صحبت کردن یک بازاریاب بسیار مهم است. بازاریابی که در هنگام صحبت کردن شادابی و سرزندگی را به مخاطبان خود منتقل میکند مطمعناً شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت. یک بازاریاب اگر میخواد باعث ایجاد اعتماد در طرف دیگر شود باید به نحوه صحبت کردن خود دقت کند. صحبت کردن به صورت شمرده و با صمیمیت میتواند به مخاطب این پیام را منتقل کند که شخص بازاریاب دارای اعتماد به نفس بالایی است و نسبت به محصول و یا خدماتی که معرفی میکند کاملاً مطمعن است.
افزایش اعتماد به نفس





افزایش اعتماد به نفس در یک بازاریاب باعث میشود که ترس از شکست و شنیدن جواب نه مانع تلاش او نشود. نه شنیدن بخشی جدایی ناپذیر از کار یک بازاریاب است و نمیتوان این موضوع را انکار کرد. بازاریابان باید به این نکته توجه کنند که انها هر چقدر هم که کارشان را خوب انجام دهند باز هم این مردم هستند که تصمیم نهایی را میگیرند و در بسیاری از موارد آنها با توجه به دلایل شخصی خود تصمیم به خرید یا عدم خرید از یک بازاریاب میگیرند. ترس از شکست و نه شنیدن کمکی به یک بازاریاب نمیکند اما اگر بتواند اعتماد به نفس خود را افزایش دهد و نه شنیدن را قسمتی اجتناب ناپذیر از کارش بداند مطمعناً شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت خواهد داشت.
موفقیت یک بازاریاب در گرو برقراری تماس مداوم است





برقراری تماس زمانی به موفقیت برای یک بازاریاب منجر خواهد شد که دارای استمرار باشد. یک بازاریاب نباید منتظر تماس از طرف مشتریان خود باشد چرا که معمولاً دلایل مختلفی از جمله مشغله کاری باعث میشود که این اتفاق نیافتد پس نماس مداوم با مشتری و احساس مسئولیت در استمرار این ارتباط بسیار مهم است.

این کار باعث ایجاد این احساس در مشتری میشود که شما برای او اهمیت زیادی قائل هستید و مطمعنا نگرش او نسبت به شما مثبت تر خواهد شد. البته مراقب این نکته باشید که تماس های شما نباید به گونه ای باشد که مخاطب شما احساس کند که شما به او نیاز دارید و از سر درماندگی پیگیر ارتباط با او هستید. سعی کنید به عنوان یک بازاریاب ارتباطی صمیمانه به همراه احترام متقابل با مشتری خود برقرار کنید.


نتیجه گیری



حالا به نظر شما بازاریابی شغل کم اهمیتی است؟

به نظر شما استعدادی ذاتی است یا مهارتی اکتسابی؟

با یافتن مرشد در مسیر بازاریابی ایا نمی توان نتایج بهتری کسب کرد؟

با توجه به اینکه هر دقیقه اموزش ممکن است افراد را تا ۱۰۰دقیقه در کسب وکار پیش بیندازد،ایا ضرورتی برای اموزش این مهارت میبینید؟

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده ی آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی و بازاریابی الکترونیکی , اعتماد به نفس ,بازاریابی , رسیدن به هدف ,مدیریت
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام های داخل این موضوع
RE: ماهان تیموری (مقالات کسب و کار) - mahanteymouri - 07-20-2017 06:46 PM

موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کسب درآمد از طریق وردپرس saeed74 0 330 05-24-2022 10:38 AM
آخرین ارسال: saeed74
  آموزش کسب درآمد از بازی لم lem-game 18 19,600 01-11-2021 04:28 PM
آخرین ارسال: Mehdi_danesh2
  دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی کسب و کار hidi 25 10,364 10-10-2018 02:26 PM
آخرین ارسال: sasannikoo
  اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما amir2244 1 604 07-27-2017 11:27 AM
آخرین ارسال: hamedmoez
  تکنیک های ساده برای پس انداز و کسب امنیت مالی mrghafoory 1 1,485 10-28-2016 11:31 PM
آخرین ارسال: حسین پورمتین
  سئو سایت و کسب و کار اینترنتی aliadd 0 712 09-14-2016 01:03 PM
آخرین ارسال: aliadd
Exclamation دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد(با لینک مستقیم ) saeid3030 0 1,450 06-08-2016 10:44 AM
آخرین ارسال: saeid3030
  اموزش ساخت صابون های طرح دار | کار در خانه mrghafoory 7 12,997 04-07-2016 11:31 AM
آخرین ارسال: avicenna
  شش دلیل کم بودن میزان فروش کسب و کار اینترنتی fekreabi 2 1,408 12-02-2015 02:36 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  دانلود کتاب های آموزش کسب و کار اینترنتی fekreabi 6 2,185 11-29-2015 09:03 PM
آخرین ارسال: fekreabi
  RE:کلاس شروع کسب و کار کوچک ( تخصصی ) ahmad rezaee 20 6,521 10-09-2015 10:30 AM
آخرین ارسال: mardin-b
  در زمینه کسب درامد از طریق وبلاگ یا وب سایت کمک کنید farham92 10 2,488 09-11-2015 01:09 PM
آخرین ارسال: reza.rs2
  آموزش کسب درامد ارزی در منزل با روش Mining مهدی 1 145 58,798 07-04-2015 07:00 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟ karafarin 0 899 08-26-2014 06:43 PM
آخرین ارسال: karafarin
  دانلود رایگان کتاب کسب و کار موفق hidi 2 1,215 08-22-2014 01:21 PM
آخرین ارسال: hidi
  کلاس آموزش کسب و کار ویژه ( تخصصی ) ahmad rezaee 29 10,793 06-09-2014 12:05 AM
آخرین ارسال: MARYAR
  سوالات من راجع به کلاس آموزش کسب و کار ahmad rezaee 54 11,379 10-20-2013 10:19 PM
آخرین ارسال: bashla
  7 روش کاهش فشار عصبی در محیط کار mrghafoory 0 577 07-02-2013 11:26 PM
آخرین ارسال: mrghafoory
  شراکت در کسب و کار mir abbas 19 5,071 05-06-2013 10:19 AM
آخرین ارسال: mir abbas
  راهنمای سریع و آسان برای درک امور مالی کسب و کارها karafarin 2 1,179 03-15-2013 07:51 PM
آخرین ارسال: Mrs.Seyedi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS