ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


بازار یابی نوین (بازاریابی تک به تک)
زمان کنونی: 09-25-2025, 10:21 AM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
نویسنده: مهدی گل محمدی
آخرین ارسال: jahanagahi
پاسخ: 2
بازدید: 2097

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 26 رأی - میانگین امیتازات : 2.65
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازار یابی نوین (بازاریابی تک به تک)
06-20-2011, 05:40 PM
ارسال: #1
بازار یابی نوین (بازاریابی تک به تک)
بازار یابی نوین (بازاریابی تک به تک)
منبع: http://managerialthinking.blogfa.com
در رابطه با بازاریابی ما در ابران و در کتب دانشگاهی با دو دوره در بازاریابی آشنا می شیم،این دو دوره و دو مفهوم یکی بازاریابی در مفهوم فروش بود،و دیگری مفهوم بازاریابی،شما احتمالا” با این دو مفهوم آشنا هستید و اینکه مثلا” در هر کدام از این مفهومها،هدف،نوع بازاریابی و …. چی هست رو به خوبی می دونید،
اما امروز در امریکا این مفهوم بازاریابی هم در حال منسوخ شدن هست و شرکتها به سمت بازاریابی و مفهومی از اون می رن که بازاریابی پاک یا اصطلاحا” تک به تک نامیده می شه،در این مفهوم،شرکتها به این نتیجه رسیدن که دیگه فرآیند بازاریابی با اون مفوم قدیمی کاربردی نداره و بازاریابی تک به تک مطرح شده با این مشخصات:
۱-در این نوع بازاریابی هر کدام از مشتریان دارای جایگاه خاص خود هستند،اما این به معنی عدم طبقه بندی مشتریان نیست،اما مشتریان هر طبقه دارای اهمیت خاص خود می باشند،
۲-سیستم تولیدی و خدماتی شرکت منعطف است،
۳-CRM نقش تعیین کننده ای دارد.
۴-دیگر به سهم بازار به عنوان شاخص پیشرفت نگریسته نمی شود،بلکه تعداد مشتریان شاخص موفقیت شرکتهاست،
۵-برای رفع نیاز تمامی مشتریان،شرکت یکپارچگی زیادی از انواع مختلف آن(عمودی،افقی،نا همگون و همگون)دارد.
۶-شرکت در این نوع بازاریابی به پایگاه داده های قوی،سیستم های اطلاع رسانی و ارتباطی الکترونیکی همانند سایتهای خرید،فروشگاه آنلاین،سرویس دهی آنلاین از طریق اتوماسیون و دسترسی به تکنولوژی تولید انبوه سفارشی نیاز است،
۷-فرهنگ مشتری مداری و مشتری محوری باید در سازمان جاری و ساری باشد،
۸-همکاری و هماهنگی زیاد با کانالهای توزیع،
۹-در این نوع بازاریابی،اکثر فرآیندههای بازاریابی،اعم از طراحی،قیمت گذاری،تبلیغات،کانالهای توزیع،تقسیم بازار به صورت معکوس صورت می پذیرد،در این رابطه باید این توضیح رو اضافه کنم که مثلا” در مورد قیمت گذاری معکوس هم اکنون سایتهایی نظیر http://www.priceonline.com وجود دارند که شما در آن سایت،با ارائه مشخصات کالای مورد نظر خود و قیمت پیشنهادی خود،شرکتهایی را که بتوانند نیاز شما را پاسخ دهند،به سمت خود می کشید،در حقیقت نوعی بازاریابی معکوس،و هر شرکتی که بتواند این نیازها را بهتر و سریعتر و مطابق با نیازهای مشتری انجام دهد،موفق تر است،

آنچه ویرانمان میکند روزگار نیست حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است!

مغز ما یک دینام هزار ولتی است که شوربختانه اکثر ما به اندازه یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
06-20-2011, 08:21 PM
ارسال: #2
RE: بازار یابی نوین (بازاریابی تک به تک)
برای آموزش شگردهای بازاریابی به سایت زیر مراجعه نمائید:
http://my.bazaryab.net

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی farda20032020 0 1,383 06-21-2018 11:55 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) r2013.samadi 0 693 07-27-2017 06:44 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,721 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
  آشنایی با بازاریابی عصبی pouria1980 0 1,014 12-13-2016 01:42 PM
آخرین ارسال: pouria1980
Exclamation معایب ایمیل مارکتینک نسبت به سایر ابزارهای متداول مانند شبکه‌های اجتماعی business_nuts 13 2,475 07-03-2016 02:32 PM
آخرین ارسال: 8611670474
Thumbs Up بازاریابی داروهای گیاهی ehsan322 3 3,869 04-26-2016 09:46 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,255 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,494 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 2,215 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران radan 8 4,994 11-23-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: depelink
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 21,375 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,900 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی arash1367 22 5,710 11-22-2015 03:43 PM
آخرین ارسال: ghomeishi
  آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن shinalife 0 1,330 10-08-2015 01:27 PM
آخرین ارسال: shinalife
  ایا بازاریابی مواد غذایی کار پر درامدی است؟ sinior 34 29,558 09-24-2015 11:05 AM
آخرین ارسال: miramira
  راهنمایی برای شروع بازاریابی saghi_gh 13 4,959 09-22-2015 11:28 AM
آخرین ارسال: modireayandeh
  چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند modireayandeh 0 1,091 09-16-2015 11:31 PM
آخرین ارسال: modireayandeh
  توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک f.amini 1 1,327 09-06-2015 06:48 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب محسن دوستوندی 4 4,218 09-04-2015 08:36 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک mbaland 11 7,103 09-04-2015 06:53 PM
آخرین ارسال: yazdanshm

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS